loading...
دانلود بازی, آهنگ, نرم افزار با لینک مستقیم
123 بازدید : 9 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی چه خوبه که برگشتی به همراه فرمت کم حجم موبایل

اا|  این فیلم تولید سال ۱۳۹۱ می باشد که با حجم ۳۷۲ MB و کیفیت خوب در سایت قرار گرفت   |اا

ژانر :

ایرانـی

کیفیت :

خوب

فرمت :

۳GP , MP4

حجم MP4:

372 MB

حجم ۳GP:

174 MB

کارگردان :

داریوش مهرجویی

بازیگران :

حامد بهداد، مهناز افشار، رضا عطاران، رویا تیموریان، حسن پورشیرازی، علیرضا جعفری و همایون ارشادی…

خلاصه داستان :

فرزاد (جراح دندان پزشک) پس از سال‌ها به ایران می آید تا دور از مسایل آشفته زندگی‌اش نفسی تازه کند. ولی ورود او هم زمان است با پدیدار شدن یک شی مرموز شبه فضایی و خانم دکتر یاسمین و سنگ‌های جادویی‌اش که رفاقت دیرینه فرزاد و کامبیز را که سالهاست در همسایگی هم و در کنار دریا زندگی می‌کنند به جدالی بیهوده می‌کشاند. …

 

123 بازدید : 105 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید باب اسفنجی SpongeBob Atlantis SquareOff

باب اسفنجی جزء محبوب ترین برنامه های کودک می باشد که توجه تعداد زیادی از بزرگسالان را نیز به خود جذب کرده است . از این رو شرکت های سازنده ی بازی های کامپیوتری ، بازی باب اسفنجی را که بر گرفته از انیمیشن این شخصیت دوست داشتنی و زرد رنگ می باشد را با نام کامل بازی SpongeBob Atlantis SquareOff  طراحی کرده اند .  در بازی باب اسفنجی داستان از این قرار است که قهرمان اصلی داستان در طول سفرهای خود به زیر اقیانوس ها کارت هایی را جمع آوری می کند تا با ان ها بتواند عرشه کشتیش را برای مقابله با دشمنان خبیث خود بسازد و ساکنان شهر زیر اقیانوس را از خطرهایی که آن ها را تهدید می کند نجات دهد . گرافیک فانتزی و زیبا یکی از نکات مثبت بازی باب اسفنجی می باشد که گیمر را به یاد انیمیشن این شخصیت محبوب می اندازد .

123 بازدید : 22 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

Rayman Legends PC-RELOADED

Rayman Legends pc cover دانلود بازی Rayman Legends برای PC

123 بازدید : 7 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

این عنوان آینده از سری کسلوانیا است که یک بازی ماجراجویی فانتزی می باشد.این بازی می تواند چشم اندازی هیجان انگیز باشد زیرا همکاری بین کونامی و کوجیما را پشت سر خود دارد.زمان و محل رخ دادن داستان به ترتیب در قرون وسطی و جنوب اروپا می باشد.سازنده متال گیر سالید ، هیدئو کوجیما نیز در این بازی همکاری دارد اما در نقش های کوچک و یک همکاری گسترده نیست.بازی در ابتدا با نام ارباب سایه (Lords of Shadow) معرفی شد که بعدا کونامی برای تضمین فروش این بازی آن را به سری کسلوانیا وصل کرد. ارباب سایه از ترکیب عناصری مبارزه ، platforming و حل معما تشکیل شده است.بخشی از مبارزات شما با یک شلاق زنجیری به نام pyrokinetic می باشد.حملات این شلاق به دو بخش کوتاه و دوربرد تقسیم می شوند که در تعامل با دیگر سلاح های شما مانند: چاقو ، stakes ، آب مقدس و سایر سلاح های زیست محیطی مثل یک چکش چوبی شکننده می باشد.شلاق قابل ارتقا است ، این سلاح فقط در مبارزه کاربرد ندارد بلکه برای مقاصد اکتشافی مانند ضربه زدن به دیوارهای پوسیده و ایجاد یک شکاف در کل دیوار یا قادر به پیدا کردن آیتم هایی که می توانند توانایی و سلامت شما را افزایش دهند.

Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

castlevania lords of shadow ultimate edition pc cover small دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition برای PC

123 بازدید : 9 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

123 بازدید : 8 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

The King Of Fighters XIII یا پادشاه جنگجویان ۱۳ از سری بازی های اکشن و مبارزه های تن به تن است و جزو یکی از بازی های کمیابی است که در ایران فقط در کنسول های بازی محبوبیت دارد. این مجموعه بازی ها را می توان تکامل یافته بازی های Tekken  دانست که بسیار بهتر و با گرافیکی فوق العاده ظاهر شده است. این بازی توسط کمپانی معروف SNK ارائه شده است که پس از اینکه اولین نسخه از این مجموعه را در سال ۱۹۹۴ میلادی عرضه کرد با استقبال بی نظیری روبرو شد و همین امر باعث شد تا نسخه های بعدی از این بازی محبوب را، که جدیدترین نسخه آن پیش روی شماست را ارائه دهد. در بازی بیش از ۲۰ شخصیت مبارز را در اختیار دارید که هریک از آنها ویژگی هایی نیز دارند مثلا Raiden در مبارزات زمینی و نزدیک بسیار زورمند و قوی می باشد، Kensou جادوهای زیادی را برای شکست رقیبان در اختیار دارد، Terry و Shen با استفاده از ضربه های محکم در هوا و زمین رقیب را به خاک می اندازند. از دیگر امکانات این بازی که چشمگیر است امکان ویرایش جنگجویان است یعنی شما با پیشروی در جنگ هایی که خواهید داشت و صعود به مراحل بالاتر امکان ویرایش و طراحی مبارز خود را خواهید داشت.

THE KING OF FIGHTERS XIII PC-RELOADED

 

Street Fighters XIII pc cover دانلود بازی THE KING OF FIGHTERS XIII برای PC

123 بازدید : 65 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Toons 2013 Season 1, Episode 5: Egg Sounds - انیمیشن پرندگان عصبانیقسمت چهارم از فصل اول با موضوع به صدا در آمدن تخم مرغ ها!
پس از ارائه موفق بازی بسیار محبوب و پرطرفدار پرندگان خشمگین Angry Birds شرکت Rovio در اقدامی بسیار جالب دست به ساختن انیمیشن پرندگان عصبانی زده این انیمیشن به صورت هفتگی انتشار می یابد. داستان این قسمت در جزیره Piggy ایسلند اتفاق می افتد بطور میانگین هر قسمت ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه با کیفیت عالی اچ دی 720p با فرمت Mkv می باشد.
شخصیت های کارتونی فیلم همانند شخصیت های بازی آن می باشند و با هنرنمایی پرنده قرمز Red معروف بازی و دوستانش به نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence که ماجراهایی جذابی با خوک های سبز رنگ داستان ما دارند.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 334
  • بازدید کلی : 6,164