loading...
دانلود بازی, آهنگ, نرم افزار با لینک مستقیم
123 بازدید : 6 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Worms: Clan Wars - بازی مبارزات کرم ها در جنگ های قبیله ایی

در بازی سه بعدی Worms: Clan Wars که توسط شرکت بازی های کامپیوتری Team17 طراحی شده است کرم ها دوباره آمده اند تا چند روزی مهمان دستگاه های خانگی شما شوند و سرگرمی مهیجی را برایتان به ارمغان آوردند. این بار شما به همراه کرم ها به اعماق زمین سفر خواهید کرد تا شاهد جنگ های قبیله ای باشید و برای نجات هم نوعان خودتان تلاش کنید. این بازی در 4 کلاس مختلف با توانایی های جدیدی بهبود یافته است و می توانید با استفاده از سلاح و تجهیزات دفاعی پیشرفته ای که در اختیار دارید تیم های مختلف را نابود نمایید.

123 بازدید : 6 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه اصلی Castle of Illusion جزء بازی های کلاسیک و بسیار سرگرم کننده و خوب Sega بوده است. بازسازی Castle of Illusion برای Mickey Mouse یک بازی بزرگ را برای نسل جدید ارائه می دهد. Mickey این بار به صورت فانتزی برگشته است. اگر شما نسخه اصلی Castle of Illusion را بازی کرده باشید، شما متوجه می شوید که بسیاری از المان های مهم بازی که کمک زیادی به پیشرفت بازی در زمان عرضه نسخه اصلی کرده بود نیز در این بازسازی وجود دارد. سازنده ریمیک بازی شعبه Sega استرالیا است. Castle of Illusion در تابستان عرضه خواهد شد. بازی علاوه بر ریمیک از قابلیت های جدید در گیم پلی و گرافیک بصری خوب بهره می برد، همچنین دارای قابلیت ۲D و ۳D نیز است. نسخه اصلی Castle of Illusion در سال ۱۹۹۰ برای کنسول Sega Mega Drive عرضه گردیده بود.

Castle of Illusion PC-RELOADED

 

Castle of Illusion pc cover دانلود بازی Castle of Illusion برای PC

123 بازدید : 16 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Peggle Deluxe v1.0.0.1 - بازی تست خوش شانسی با توپ های رنگی

تست خوش شانسی با Peggle Deluxe این بازی به طور كلی هیچ مهارت خاصی احتیاج ندارد و انجام آن آنقدر ساده است كه رده سنی 3 تا 80 سال به راحتی می توانند در عرض 2 دقیقه همه چیز را یاد بگیرند. هدف‌گیری كرده و پرتاب كنید! در این بازی سراسر بامزه و انرژی‌بخش می‌توانید بهترین هدف‌گیری‌های خود را انجام داده و امتیاز پشت امتیاز كسب كنید! این بازی كه نمی‌توانید آن را با نمونه‌ی دیگری مقایسه نمایید شامل 55 مرحله‌ی مهیج به همراه 10 طلسم جادویی است كه هر كدام آن‌ها به نوعی شما را در این ماموریت‌ همراهی خواهند نمود. یك بازی بر اساس مهارت و هم‌چنین شانس! پس بیایید بخت خود را آزمایش كرده و مدت‌های مدید لبخند بزنید!  و مطمئن باشید كه هر كس را كه چند دقیقه پای آن بنشانید، دیگر نمی‌توانید از جایش بلند كنید.

123 بازدید : 8 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

نام فیلم : رسوایی
ژانر : اجتماعی , طنز
فرمت : mp4
حجم : 380
مدت زمان : 90
سال ساخت : 1392
کارگردان : مسعود ده نمکی
بازیگران : اکبر عبدی الناز شاکردوست محمد‌رضا شریفی‌نیا کامران تفتی مریم کاویانی امیر دژاکام امیر نوری اسماعیل خلج و…

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای رسوایی

فیلم سینمایی رسوایی که طرح فیلم نامه آن قبل از نوشتن و ساخت فیلم اخراجی های ۳ توسط اقای دهنمکی آماده بود و خبر آن بر روی خبرگزاری ها آمد با فراهم آمدن شرایط، استارت پیش تولید آن دو ماه بعد پس از پایان یافتن اکران عمومی اخراجی های ۳ زده شد.پس از پایان یافتن پیش تولید اعم از تکمیل فیلمنامه،انتخاب بازیگران،عوامل پشت صحنه و انتخاب لوکیشن ها سرانجام وارد مرحله تولید شد.در آغاز افراد زیادی برای به عهده گرفتن نقش اول فیلم که یک روحانیست تست گریم دادند که از معروف ترین آنها می توان به سید حسام الدین نواب صفوی اشاره کرد که در نهایت مرد هزار چهره سینمای ایران اکبر عبدی برای ایفای این نقش انتخاب شد .

123 بازدید : 15 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

panda persian دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار   Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – سریال کارتونی پاندای کونگ فو کار

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۵۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

123 بازدید : 262 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Resident Evil 1 Remake برای Pc با لینک مستقیم

دانلود با حجم 1.6 گیگابایت

Resident Evil Remake : بازی فوق زیبای رزیدنت اویل ریمک که چند سال پیش برای نسخه کنسول گیم کیوب ساخته شده بود هم اینک نسخه کامپیوتر آن عرضه و ساخته شد.Resident Evil 1 Remake نسبت به Resident Evil 1 داراي 70% تغيير از لحاظ سناريو، گرافيك، معماها و غيره هست و ميشه گفت داراي تصاوير طبيعي و با كيفيت تر، صداهاي جديد و همچنين لوكيشن و مكان هاي جديد هست. از لحاظ محيط، قسمت هايي از عمارت و مسير ها تغيير كرده، همچنين زامبي هاي جديد تند رو و يك رئيس جديد به نام Lisa به بازي اضافه شده. حركات كاراكتر ها همانند Resident Evil Zero هست. .Resident Evil Remake داراي پايان هاي متعدد، راه هاي مخفي و بازي هاي كوتاه جديد هست كه هيچ كدوم در نسخه اورجينال وجود نداره. داستان اين بازي فرق آن چنداني نسبت به نسخه اورجينال نداره فقط موضوعات كوچيكي در بازي تغيير كرده...

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 309
  • بازدید کلی : 6,139