loading...
دانلود بازی, آهنگ, نرم افزار با لینک مستقیم
123 بازدید : 20 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Space v1.6.0 - بازی جذاب  پرندگان خشمگین در فضااز زمانی که بازی بسیار مهیج و سراسر هیجان Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین ارائه شده کاربران دائما در صدد بوده اند تا نسخه های مختلف این بازی هیجان انگیز که با مسائل فیزیک اخت شده را تجربه کنند، وقتی اولین بار این بازی برای گوشی های تلفن همراه عرضه گردید کسی فکر نمی کرد که پرندگان خشمگین بتوانند تا جایی پیش روند که امروز 4 نسخه ی متفاوت از آن تنها برای رایان ها عرضه شود. به روزرسانی های فراوان، اضافه شدن مراحل، بهبود گرافیکی ، طراحی دوباره بسیار از مراحل در هر 4 مدل بازی و چندین و چند مورد دیگر که در Angry Birds آن ها را می توان به وضوح مشاهده کرد و این بار شرکت سازنده نسخه ای با نام Angry Birds Space را عرضه کرده که شامل مراحل جدید و طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی است. این بازی که تمامی مراحل آن در فضا رخ می دهد داستانی شبیه به نسخه های قبلی دارد و شامل 60 مرحله می شود. یک پرنده ی جدید دیده می شود، اما تعداد از پرندگان قبلی با همان خصوصیات در بازی گنجانده شده اند با این تفاوت که در ظاهر کمی تغییر کرده اند مانند پرنده زرد رنگ حالا ماسکی لیزری دارد، مراحل هم چون تماما در فضا انجام می گیرند خصوصیات مربوط به خود را دارند، در Angry Birds Space شکار دشمنان آسان تر شده و با پرنده یخی که کارش منجمد سازی است کمی مراحل را می توان ساده تر طی نمود. سال نو و تعطیلات آن فرصت بسیار طلایی برای تجربه این بازی هیجان انگیز است.

123 بازدید : 17 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Puppeteer PS3-DUPLEX

 

GTA V ps3 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

123 بازدید : 14 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کلاه قرمزی در تهران TehRun 2 برای کامپیوتر

بازی رایانه ای کلاه قرمزی در تهران TehRun 2 آخرین نسخه ای میبیاشد که طراحی و تولید شده است . در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید . داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد . هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود . اما با انجام “مشق روز” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید . در “مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید . امیدواریم این بازی زیبا مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

123 بازدید : 3 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition 2013 برای کامپیوتر

دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition 2013 برای کامپیوتر

نسخه کامل و کرک شده با حجم 8.5 گیگابایت

بازی مورتال کمبات با ارایه نسخه سگا خود یکی از محبوبترین بازی های زمان های نچندان دور بود . اما متاسافنه نتوانسته بودند در نسخه کامپیوتری و 3d خود آن محبوبیت را برگردانند هر چند در دسگاه هایی مانند xbox و ps2 جزو عنوان های خوب این بازی بود ولی باز هم محوبیت ان زمان و دوران شکوهش را نتوانست بازیابی کند. Mortal Kombat این بار امده است تا ناکامی های گذشته خود را پشت سر بگذارد و باز هم به دوران اوج خود برگردد.در این نسخه شخصیت های کلاسیک بازی همراه با شخصیت های جدید و فوت و فن های جدید امده اند تا شما را به مبارزه بطلبند ! همچنین امکان مبارزات گروهی نیز وجود دارد.از قابلیت های ویژه این بازی و تغییرات نسبت به قبل میتوان به گرافیک فوق العاده بازی اشاره کرد.

123 بازدید : 135 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون Formula Truck Simulator 2013 برای کامپیوتر

Formula Truck Simulator 2013 نام بازی بسیار جذابی می باشد که به بهترین نحو شبیه ساز رانندگی با کامیون را برای شما ارایه می کند. در این بازی شما 26 نوع کامیون در اختیار دارید و همچنین حاوی 14 نوع جاده و 18 نوع ظاهر متفاوت برای این بازی هستید. بازی Formula Truck Simulator 2013 دارای گیم پلی فوق العاده ای می باشد و به بهترین نوع جلوه های صوتی و تصویری را در هم می آمیزد ، پس فرصت را از دست ندهید و به راننده کامیون حرفه ای تبدیل شوید !

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 336
  • بازدید کلی : 6,166