loading...
دانلود بازی, آهنگ, نرم افزار با لینک مستقیم
123 بازدید : 10 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Clouds & Sheep Premium v1.9.0 - بازی موبایل ابرها و گوسفندان

در بازی سه بعدی و سرگرم کننده Clouds & Sheep مراقبت از مزرعه ای سبز با وجود گوسفندهای ناقلایی که در آن زندگی می کنند به شما سپرده شده است. مراقبت از گله ی گوسفندها کار بسیار مشکلی است پس دقت کنید تا به بهترین چوپان در تمام دوران زندگیتان تبدیل شوید. تهیه نیاز های اولیه گوسفندان همچون آب و غذا و نگه داری از بچه های آنان، دفاع در برابر حمله گرگ ها و حفاظت از آن ها در مقابل رعد و برق و طوفان به عهده شما گذاشته شده است. با انجام موفقیت آمیز ماموریت هایتان پاداش کسب کنید و قدم به مراحل بعدی بگذارید. جست و خیز، ماسه بازی و فوتبال بازی کردن گوسفندان می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

123 بازدید : 67 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود کلیپ حرکات فوق العاده فوتبالیست های معروف - قسمت اول

کلیپی که در این مطلب می بینید فوق العاده هیجان انگیز است. حرکات بسیار جالب از فوتبالیست های معروف که در سال های گذشته انجام داده اند در قالب کلیپ هایی جذاب گرد آوری شده است. حرکاتی بسیار زیبا که گل هایی بی نظیر را به ثمر نشانده اند و بعضی هم نهایت هنرنمایی دروازه بان ها را در نجات دادن دروازه به نمایش در می آورند.

123 بازدید : 11 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود رینگتون های شنیدنی و جذاب برای موبایل - پارت اول

مجموعه ایی از رینگتون های بی کلام فوق العاده زیبا در قالب فایل های mp3 و با کیفیت بالا برای گوشی های موبایل در این قسمت گردآورده شده اند . امیدواریم این مجموعه زیبا مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

123 بازدید : 28 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ کارتون های قدیمی

در این پست مجموعه ای کامل از آهنگ کارتونهاي قديمي و بياد ماندني را براي شما عزیزان آماده کرده ايم . طبیعتا با شنیدن این موسیقی ها به حال و هوای دوران و خاطرات شیرین کودکی باز میگردیم . این مجموعه شامل بیش از 70 آهنگ بی نظیر از 67 کارتون خاطر انگیز شامل بچه های مدرسه والت , دور دنیا در 80 روز , با خانمان , زبل خان , فوتبالیستها , هاکل بری فین , رامکال , گالیور , میتی کمان , مورچه و مورچه خوار , پروفسور بالتازار و ... چندین کارتون دیگر میباشد جمع آوری شده است که امیدواریم مورد پسند واقع شود .

123 بازدید : 12 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود PESEdit 2013 Patch v6.0 - به روزرسانی PES 2013PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد.

123 بازدید : 17 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

 

TuneUp Utilities بهینه سازی قدرتمند ویندوز TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.88

123 بازدید : 15 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 10 Build 1.10.1.151

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 547
  • بازدید کلی : 6,377